Loading...

Εβδομάδα Δημιουργικότητας από το Anatolia School of Business

 

Εβδομάδα Δημιουργικότητας από το Anatolia School of Business

 

Το Anatolia School of Business οργάνωσε την «Εβδομάδα Δημιουργικότητας» την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου του 2013. Το πρόγραμμα της «Εβδομάδας Δημιουργικότητας» περιελάμβανε δρώμενα που έλαβαν χώρα στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα.  

Η Εβδομάδα άνοιξε στην Αθήνα στις 2 Δεκεμβρίου 2013 με το workshop «Stretching Creativity to its Limits: Στρατηγικές για να ενισχύσουμε την δημιουργικότητα».  Ομιλητής ήταν ο Δρ Μάριος Βάρβογλης, Creativity Catalyst και εκπαιδευτής στην καινοτόμο σκέψη. Το workshop επαναλήφτηκε στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013 στην Bissell Library του ACT σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση της Εβδομάδας Δημιουργικότητας. Το workshop απευθυνόταν σε άτομα που επιθυμούσαν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουν αποτελεσματικές λύσεις στην εργασία τους. Επίσης, σε άτομα που ήθελαν να κατανοήσουν την δημιουργικότητα με έναν τρόπο ώστε να τους επιτρέψει να ενεργούν πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας  συνθήκες πρόσφορες για δημιουργικές λύσεις στα στελέχη τους και στον χώρο ευθύνης τους.  Το workshop τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη παρακολούθησαν ιδιοκτήτες εταιριών, σύμβουλοι και στελέχη επιχειρήσεων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν βεβαίωση παρακολούθησης. 

Την Τρίτη στις 3  Δεκεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο στη ΔΕΘ, η εκδήλωση «Unzipping Creativity: Τα μυστικά της δημιουργικότητας όπως δεν τα έχετε ξανακούσει» με ομιλητές τον Δρα Μάριο Βάρβογλη, τον Γιώργο Αδαμαντίδη και την Ρεβέκκα Σαλμόνα, Δημιουργικό Διευθυντή και Διευθύντρια Λογαριασμού αντίστοιχα, της διαφημιστικής εταιρίας Bold Ogilvy & Mather, και τον  γνωστό ηθοποιό Άκη Σακελλαρίου. Την εκδήλωση συντόνισε ο Δρ Φάνης Βάρβογλης, Διευθυντής του Anatolia School of Business.  Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η προσέγγιση της δημιουργικότητας από τη θεωρητική της πλευρά, αναλύοντας τις δυνατότητες για την ανάπτυξή της, και από την εφαρμοσμένη της πλευρά μέσα από την ματιά των δημιουργών καλλιτεχνικών έργων και διαφημιστικών μηνυμάτων. Η εκδήλωση έγινε σε συνεργασία με το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και τον διεθνή, μη κυβερνητικό φοιτητικό οργανισμό AIESEC, υπό την αιγίδα της 4ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το TV 100 και ο FM 100.  Η εκδήλωση σημείωσε μεγάλη επιτυχία και αριθμός των συμμετεχόντων έφτασε τα 300 άτομα.  

Την ίδια μέρα το μεσημέρι (την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013) το Anatolia School of Business φιλοξένησε στα πλαίσια του μαθήματος Advertising, την εταιρία Bold Ogilvy & Mather, μετατρέποντας το καθορισμένο σε ώρα και μέρα μάθημα σε «OpenClass» με συμμετοχή σπουδαστών και από άλλες τάξεις.

Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013 στην αίθουσα Stavros Niarchos Teleconference Center της Bissell Library του ACT, ο Δρ Νικόλαος Κουρκουμέλης έδωσε ομιλία σχετικά με τη δημιουργικότητα στους μαθητές του IB (International Baccalaureate) με τίτλο «CreativitySeminarforIBstudents».

Τέλος, την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013 ο Δρ Μάριος Βάρβογλης μίλησε στους σπουδαστές του ACT με θέμα «Untangling Creativity ON CAMPUS: The secrets of creativity revealed in way you have never heard before που έγινε στην Bissell Library του ACT. Η εκδήλωση είχε διαδραστικό χαρακτήρα και απευθυνόταν σε όλους τους σπουδαστές του ACT που ήθελαν να γνωρίσουν την δημιουργικότητα σε βάθος.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Share